Skocz do zawartości

Yasuo Hasashi

Admin [TS3]
  • Liczba zawartości

    6
  • Wpisy

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Czas Online

    12m 14s

Ostatnia wygrana Yasuo Hasashi w dniu 7 Marzec

Użytkownicy przyznają Yasuo Hasashi punkty reputacji!

Reputacja

6 Neutralny

Grupa

O Yasuo Hasashi


  • Grupa: Admin [TS3]


  • ID Użytkownika: 91


  • Ranga: Nowy


  • Ilość Postów: 6


  • Posty na dzień: 0.05


  • Reputacja: 6


  • Wygrane dni: 2


  • Dołączył: 18.11.2018


  • Z nami od: 125 Dni


  • Aktywność:


  • Obecnie:


  • Wiek: 17


Kluby

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. TEŻ BYM TAK ZROBIŁ ❤️
  2. Yasuo ❤️ Rengar ❤️ Lee sin ❤️ Kha'zix ❤️
  3. W TYM TEMACIE PORUSZYMY SAME COUNTERPICKI I PORADY JAK NA NIE GRAĆ, BUILDY I OGÓLNA MECHANIKA BĘDĄ ZAWARTE W TEMATACH PRZYSZŁYCH Yasuo to bardzo złożona postać, która wymaga czasu, aby opanować go podstawowo, lub w niewielu przypadkach, do perfekcji. Opowiem o kilku Counterpickach, które mogą sprawić niedoświadczonym graczom Yasuo masywne problemy, gdyż są to postacie stworzone do stłumienia go do tego stopnia, by nie mógł się Snowballawać na linii, lub po prostu sprawiają mu problemy we wczesnej fazie gry. Counterpick - Postać, której umiejętności sprawiają, że postać jest na przegranej pozycji i musi grać z ostrożnością, aby swojej linii nie przegrać. Można też Counterpickować przeciwnika, w zależności od tego czy on pierwszy wybrał bohatera, czy wy, wtedy to wy macie przewagę, ale nie wyklucza to tego, że przeciwnik będzie grał na was bezpieczniej. Snowball - jest to zjawisko, w którym w wielkim skrócie wygrało linię. Ale jesli miałbym to rozwinąć to znaczy, że jeśli gra się z głową, to można wykorzystać ten Snowball Effect, aby przenieść swoją przewagę na inne linie, co w rezultacie zwiększa szanse na wygranie gry, lub po prostu można snowballawać się na linii i splitpushować, czyli pchać jedną i tą samą linie co sprawia, że przeciwnicy muszą wysłać na was co najmniej 2-3 osoby, a w szczególnych przypadkach nawet całą drużyne. Jesteście tak potężni, że 1 osoba na was nie wystarcza, by was powstrzymać. (Sorki za tę nudną teorię, ale jednak początkujący gracze mogą nawet tych pojęć nie znać, a znajomość ich jest PODSTAWĄ!) Przejdzmy do postaci: Akali jest specyficznie denerwująca, ponieważ jej umiejętność W sprawia, że Yasuo nie może jej prawie nic zrobić. No i nie zapomnijmy o jej umiejętności R, która sama w sobie jest czymś , co może wielu graczy flustrować. Jedyne co mogę wam poradzić, gdy jakimś cudem traficie na nią na midzie czy na topie, to nigdy nie bić się z nią w jej W, no chyba że macie junglera ze sobą i wiecie że ją zabijecie. MUSICIE zabić ją przed jej poziomem 6, Albo będzie to już czysto zależało od tego, na jakim poziomie umiecie grać Yasuo i od tego, czy wasza drużyna ma wystarczająco dużo wizji i komunikacji, aby nie dać się jej nafidować, co skutkuje powyższym terminem *SNOWBALLEM* Następna postać, która moim zdaniem niszczy Yasuo jest Poppy, która jest stworzona do tego, aby stłumić Yasuo i uniemożliwić mu jakikolwiek ruch podczas walki, lub zwyczajnie trzymać go z dala od jakiegokolwiek Teamfighta. Teamfight - walka drużynowa składająca się z każdego przeciwnika i każdego sojusznika: 5vs5 4vs5 5v4 4v4 Najbardziej trzeba się wyczulić na jej umiejętność W i E. W dlatego, ponieważ twój pierwszy Dash w jej strone jest zatrzymywany i przez to otrzymuje się obrażenia, a umiejętność E ma proste zadanie, przygwożdzić cię do ściany i zrobić ci jak najwięcej obrażeń przed odejściem. Nigdy nie stójcie przy ścianie, gdyż tylko w ten sposób może was przygwożdzić i zadać bardzo duże obrażenia. Co do umiejętności Q to trzeba mieć na uwadze jej aktywacje po tym jak walnie w ziemie, ponieważ druga część jej Q zadaje więcej, niż pierwsza. Kolejna bardzo problematyczna postać to Annie. Dlaczego spytacie?. Ponieważ W Yasuo nie zatrzyma jej W oraz R, może zatrzymać jej Q, jednak to nie ma większego znaczenia, gdy ma nastackowaną pasywke i walnie w ciebie R lub najpierw z W. Jak więc to Countrować spytacie? No cóż, najpierw musicie przetrwać linie bez bycia przy tym obitym z jej umiejętności, no i musicie grać na nią agresywnie, lub jeśli wykazuje szczególną agresje i nie daje ci farmić/podchodzić do farmy, to trzeba grać ULTRA pasywnie, bo nieważne co sobie myślicie, ale Annie jest bardzo ciężką postacią do ogrania gdy się gra Yasuo. Jedno zabójstwo może przeważyć o tym, czy wygrasz lub przegrasz gre. Proście o ganki od junglera i bądzcie użyteczni gdzie indziej niż tylko midlane, bo Annie również ma bardzo dobry potencjał do zchodzenia z linii i Snowballawania się. Nic dodać, nic ująć. Następnie porusze temat Kayle, która jest prawie że tak samo irytująca jak Annie, ale w mniejszym stopniu, gdyż da się na nią liniować, lecz nie da się z nią bić 1 na 1 w late game'ie, bo zwyczajnie sam ten czempion skaluje się świetnie i o wiele lepiej radzi sobie w late gamie niż Yasuo, który jest łatwo przez nią kontrowany. Co należy na nią robić? Zwyczajnie trzeba mieć na baczności to, że Kayle po użyciu swojej umiejętności E bije na daleko, co jest problematyczne, bo zmusza to takiego gracza Yasuo do wbicia się w nią, a co może prowadzić do sytuacji 50/50, bo jeśli Kayle ma swoją umiejętność R, to może sprawić, że zmarnujemy na niej umiejętności takie jak R lub Podpalenie albo Flash za darmo. To jest częsty błąd którego trzeba się nauczyć unikać. Dobre są przemyślane wymiany, które zostawiają Kayle na niskim HP, co może być przewagą w przyszłych wymianach, lub sprawi, że Kayle będzie wypchnięta z linii i będzie potencjalnie tracić farme i doświadczenie z farmy. Następną kłopotliwą postacią jest Anivia. Ale dlaczego Anivia spytacie, przecież W Yasuo kontruje jej Q i E, prawda?. Jest to prawdą, ale doświadczony Yasuo wie jak opresyjna i dominująca może być Anivia na linii. Jej ciągłe pchanie linii i ogromny zasięg autoataków i umiejętności sprawia, że liniowanie na nią to istne piekło. Może nie takie piekło jak w przypadke poprzednich postaci, które omówiliśmy, ale jednak wciaż irytuje fakt, że często nie możemy jej przepchnąć, lub farmić bez obawy, że możemy być obici dość mocno. Jedyną irytującą rzeczą to jej umiejętność R, która sprawia, że poruszanie się jest jakby to powiedzieć, UTRUDNIONE, a jeśli jakimś cudem użyjemy głupio W Yasuo, to zwyczajnie ma ona darmową możliwość do rzucenia Q i E, które często kończy się śmiercią Yasuo, ponieważ jeśli Anivia trafi kogoś, kto stoi w jej ulcie z Q a potem E, zadaje ona najczęściej 3/4 jego Zdrowia(HP), co czyni ją jedną z bardziej opresyjnych liniujących na Yasuo. Co prawda Jej Pasywka też jest dość irytująca, ale można Anivie zabić, potem wrócić do bazy i powtórzyć, co prawda nie będzie to łatwe, ale gdy Anivia zwykle nie ma Pasywki, jest ona dość łatwym zabójstwem, więc pomoc jednego lub dwóch z twoich sojuszników będzie dla niej szokujące i będzie miało wielkie znaczenie, czy wygrasz gre czy nie. Co do jej umiejętności W nie mam dużo do powiedzenia, Można Dashować przez nią do minionów lub do samej Anivii jeśli się zbyt blisko ustawi. Służy ona głównie do odcinania twoich sojuszników od ciebie lub odcinania drogi ucieczki., ale NAJCZĘŚCIEJ służy do tego, aby wepchnąć cie w swojego ulta. Kluczem jest by uniknąć lub użyć w na jej Q i tyle wystarczy, by rozpocząć dobrą wymiane z nią. Następnym nie aż tak kontrującym Yasuo czempionem, ale jednak problematycznym dla początkującyh jest Fiora. Fiora sama w sobie nie kontruje Yasuo umiejętnościami, poza jej W, które niweluje każde obrażenia w nią skierowane i zamienia rzucane w nią Stuny podczas działania jej W, gdy trafi kogoś ta osoba zostaje zastunowana. NP: Gdy Yasuo trafi tornadem ( nastackowanym Q Yasuo ) Fiore, która akurat używa W. Yasuo nie podrzuci Fiory, a gdy zostanie trafiony tym W, zostanie on zastunowany, co da okazje Fiorze na użycie na nim R i zabicia go większości przypadków. Fiora wykazuje się również sporą mobilnością dzięki jej Q, ale można go opóżnić, gdy trafimi Fiore tornadem podczas gdy ona sama jest w animacji Q. Sprawia to, że umiejętność ta ma większy czas odnowienia i daje nam więcej czasu na zabicie ją przed jej ponownym użyciem. Trzeba też mieć na uwadze jej Pasywke, która jest dość kluczową rzeczą, na którą trzeba uważać, gdy wymieniamy się z Fiorą. Poza tym nic więcej nie trzeba mówić tak naprawde. Kolejnym przykładem, który moim zdaniem jest ciężki nawet, jeśli umie się na niego grac, jest Jax. Jax sam w sobie jest uosobieniem tego czego Yasuo musi się wystrzegać. Należy on do moich najbardziej znienawidzonych czempionów, tóż obok Annie, Kayle i Le Blanc, ale dlaczego? To jest dość proste. Jax jest jednym z tych czempionów, którzy nie ważne jak dostaną w dupe na linii, i tak po kilku minutach farmienia i splitpushowania stają się niepowstrzymani, ze względu na ich świetnie skalujące się umiejętności i Base Stats. Jax sam w sobie jest już tankowaty, ale jak zbuduje Trinity Force i Sterak's Gage'a, jest on praktycznie nie do zabicia 1 na 1. Podobny przykład mamy z Kayle powyżej. Trzeba wysyłać na niego 2-3 osób, bo inaczej za darmo niszczy on wieże i robi presje na innych liniach, co zmusza do ciężkich decyzji. Jax jest dosłownie jak SuperGlue, przykleja się i nie chce odejść. Ma Q które jest doskokiem, W które daje mu większy dmg na następny autoatak i zwiększa zasięg następnego autoataku, E które unika każdego autoataku i Ulta który daje mu Pancerz i Odporność na magie, skalujące się z jego AP i AD. Dlatego jest budowany pod Hybryde, lub Splitpushera/Bruisera. Przed 6 Jaxa trzeba dosłownie zniszczyć na linii i starać się go gankować za wszelką cene, bo inaczej Jax w Late game'ie jest nie do zatrzymania, no chyba że macie bardzo dużo Crowd Control, to wtedy może coś na niego zdziałacie. TO TYLE NA DZIŚ. W NASTĘPNYM TEMACIE OMÓWIMY NASTĘPNE DOŚĆ DENERWUJĄCE COUNTERPICKI, CZYLI LISSANDRA, MALZAHAR, MASTER YI, NASUS, PANTHEON, RAMMUS, RENEKTON ORAZ RIVEN! OCEŃCIE I KOMENTUJCIE CZY WAM SIĘ SPODOBAŁO LUB JEŚLI MACIE PYTANIE CHĘTNIE ODPOWIEM NA NIE I SPRÓBUJE WYTŁUMACZYĆ, JEŚLI COŚ JEST NIEJASNE
  4. Yasuo Hasashi

    [Gra] X czy Y?

    Karp Lay's czy Crunchips ?
  5. Yasuo Hasashi

    DarkvTenowe memy

    PRÓBOWAŁEM, ABY MU SIĘ SPODOBAŁO
  6. Na przystanku śpi bezdomny. 2 policjantów podchodzią i go budzą, po czym mówią: -Proszę z nami -Jak ja chyba pijany,, psy umią gadać.
  7. League of Legends oraz Geometry Dash ❤️
  8. Nick: Yasuo Hasashi Imie: Oskar Wiek: 17 Database ID : 31 Data Dołączenia na Team Speak'a : 02-12-2018 11:42 ( zaproszony przez K3ROLA i Campeera ) Znajomość Team Speak'a od strony administratora [1-10] : 3 Znajomość Team Speak'a od strony użytkownika [1-10] 7 Dyspozycyjność: 15 - 22 Coś o sobie (minimum 4 zdania): Witam, jestem Oskar. Od 5 roku życia spędzam mój wolny czas na komputerze i pasjonuję się grami komputerowymi. Interesuję się również językami obcymi i informatyką, lecz nie jestem w niej aż tak utalentowany, co chiałbym w przyszłości zmienić. Jestem dość wyrozumiałą i szczerą osobą, co moim zdaniem powinno być charakterystyczne dla Admina. Lubie się dobrze bawić, pić, świetnie gram w League of Legends, Hearthstone, Geometry Dash, Cs go oraz uwielbiam grać w piłkę nożną i piłkę ręczną. Myślę, że jeśli dana mi będzie szansa na wykazanie się jako administrator, byłbym bardzo wdzięczny, jeśli mi zaufacie i pozwolicie pilnować tutaj ludzi, którzy potencjalnie mogą niszczyć wizerunek tego wspaniałego serwera. Dlaczego akurat ty powinieneś dostać tą rangę? (minimum 2 zdania) : Myślę, że byłbym dobrym wyborem na tą pozycję, ponieważ jestem osobą, która wysłuchuje do końca wszystkich problemów, nie obejmuje jednej strony konfliktu, lecz podejmuje decyzje w zależności od tego co usłysze. Jestem sprawiedliwy i większość Adminów z pewnością by mnie poleciła na tą pozycję. Ponadto będę mógł zawsze pilnować porządku na swoim ulubiony serwerze TS3. #Pozdrawiam Aterium.pl ❤️
×
×
  • Dodaj nową pozycję...